Met het Dashboard heb je in een oogopslag inzicht in de bezoekers van jouw Scan App uit een geselecteerde campagne. Bezoekers die de berekening hebben gedownload zijn concrete leads waar je contact mee op kunt nemen. Een snelle opvolging (max. 48 uur, liefst binnen 24 uur) leidt in de regel tot hogere conversies. Je vindt de contactgegevens terug onder Contacten.

Wat zijn de ‘Laatste scans’?

Onder het kopje Laatste scans tref je de jongste vijf leads van de Scan App aan. Per lead of contact kunnen er meerdere scans gedownload zijn.  Dit aantal wordt weergegeven in het rode balonnetje onder het kopje Aantal scans. Door op het te klikken kun je direct de specificaties en daarmee de verschillen tussen de scans inzien. Klik om de uitgeklapte rij weer te sluiten.

Wat betekenen de ‘Wachtende contacten’?

Dat zijn binnengekomen leads die binnen de termijn die daarvoor staat nog geen opvolging hebben gekregen. Althans, de opvolging en status van de contact zoals deze in Quickr is vastgelegd. De langst wachtende ziet je bovenaan. Op de Settings pagina van Quickr kan je zelf opgevoeren welke termijn voor de definitie van een wachtende contact gehanteerd moeten worden. Hiervoor heb je wel de rol van Admin of LiteAdmin nodig. Ga hiervoor nadat je bent ingelogd naar het  rechtsbovenin de witte balk van Quickr.

Ook voor de wachtende contacten geldt dat het aantal scans dat is gedownload, is terug te lezen in het rode balonnetje onder het kopje Aantal scans. Door op het  te klikken kun je direct de specificaties en daarmee de verschillen tussen de scans inzien. Klik om de uitgeklapte rij weer te sluiten.

Welke informatie bevat de ‘Conversie Scan App’?

Standaard wordt hier de Lijndiagram getoond met op de y-as het Percentage en op de x-as de dagen van de afgelopen week. De lijn geeft het percentage van de bezoekers van de Scan App weer dat een download heeft gedaan. Meerdere downloads van dezelfde lead tellen niet dubbel.

Voor de absolute aantallen van de bezoekers en de leads selecteer je rechtsbovenin de knop van de Staafdiagram. Desgewenst kun je voor zowel de Lijn- als de Staafdiagram de periode wijzigen naar afgelopen maand, kwartaal, jaar of 5 jaar.

Wat laat het ‘Logboek’ zien?

Alle veranderingen aan contacten. Relevant als je direct inzicht wilt hebben in wanneer, wie, welke veranderingen aan een contact heeft aangebracht. Zo houdt je vinger aan de pols in een snelle opvolging van de binnengekomen leads. In het rode balonnetje onder het kopje Aantal veranderingen is terug te lezen hoeveel wijzigingen er zijn doorgevoerd. Door op het  te klikken, kun je direct de veranderingen inzien. Klik om de uitgeklapte rij weer te sluiten.