Een Account heeft u nodig om toegang tot Quickr te krijgen. Als Admin kunt u anderen ook toegang geven tot uw Quickr-omgeving. Afhankelijk van de rol en het/ de Profiel(en) die u aan een Account toevoegt,heeft een account volledige of beperkte toegang tot de inhoud van een of meerdere campagnes.
Hoe kan ik het wachtwoord van mij Account wijzigen?
Nadat u bent ingelogd kunt u via Accounts in het linker navigatie-menu uw Account uit het overzicht selecteren. Alternatief is dat u bovenaan de pagina in de witte balk op het klikt en in de dropdown ‘Mijn account’ naast uw naam selecteert. U krijgt dan onder het Persoonlijk tabblad een overzicht te zien van uw account- en gebruikersgegevens. Afhankelijk van uw rol kunt u hier bij accountgegevens al dan niet wijzigingen doorvoeren. Onder de gebruikersgegevens kunt u het wachtwoord wijzigen door eerst het huidige wachtwoord op te voeren. Gevolgd door tweemaal uw nieuwe wachtwoord. Het nieuwe wachtwoord moet minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 nummer en 1 speciaal teken bevatten en 6 tekens lang zijn. Klik op ‘Opslaan’ om uw wijzigingen te bevestigen.